Welke documenten heb ik nodig voor het aanvragen van medische urgentie?
Welke documenten heb ik nodig voor het aanvragen van medische urgentie?
Als je medische urgentie aanvraagt, dan hebben wij van jou bepaalde documenten nodig.
Je eigen verhaal
Je vertelt ons in een brief waarom je urgentie nodig hebt.
Persoonsgegevens
- Een kopie van het identiteitsbewijs van jou en je inwonende kinderen.
- Een uittreksel Basisregistratie Personen (BRP) van je gemeente met je woonhistorie.
- Alle andere informatie waarvan je denkt dat het belangrijk is voor je aanvraag.
Documenten over je financiën
- Je meest recente inkomensverklaring van de Belastingdienst .
- Je laatste jaaropgave.
- Je inkomensgegevens van de laatste 2 maanden.
- Kopieën van het saldo van al je bankrekeningen en spaarrekeningen.
Documenten als je huurt van een andere verhuurder
- Een verhuurdersverklaring.
- Een bewijs van inschrijving bij andere verhuurders.
Voorwaarden
Bij medische urgentie is een extra voorwaarde dat je al in een huurwoning woont.
Vraag urgentie aan
- urgentie@woningbelang.nl
- (040) 208 38 38