Website
Eindelijk, de nieuwe website is in de lucht. Hij oogt frisser, is overzichtelijker, vollediger en misschien wel het allerbelangrijkste: toegankelijker.
In Nederland kan 35% een website niet begrijpen als deze niet toegankelijk is. Dat zijn meer dan 6 miljoen mensen (blinden, slechtzienden, laaggeletterden, doven, slechthorenden etc.) die behoefte hebben aan een toegankelijke website. We hopen dat we deze groep nu ook beter kunnen bereiken.
Klantportaal MijnWoningbelang
Nog een hele belangrijke verandering is ons vernieuwde klantportaal MijnWoningbelang! Die is tegelijkertijd live gegaan.
Heb je al een account? Dan kan je zonder problemen inloggen op het nieuwe klantportaal. En heb je nog geen account? Dan is dit hét moment om die aan te maken.
Ons vernieuwde klantportaal kan namelijk zó veel meer dan het vorige klantportaal! Met 1 klik van de knop kan je:
- gemakkelijk een reparatie of een klusaanvraag (ZAV) indienen
- je huur betalen en je betalingsoverzicht inzien
- je afspraken inzien
- je gegevens inzien en wijzigen
- informatie over je woning inzien
- zo nodig een betalingsregeling aanvragen
- en nog veel meer!
Neem een kijkje op de nieuwe website en het klantportaal. Heb je aan- of opmerkingen, suggesties, verbeterpunten etc., dan horen wij die graag!