Praat u mee?
Naast de bewonerscommissie en wijkcommissie kunt u ook met Woningbelang meepraten en -denken in klantenpanels. Door middel van klantenpanels krijgen we inzicht in de verwachtingen en behoeften van onze klanten. Het gaat dan om:
- de bestaande dienstverlening van Woningbelang
- nieuwe dienstverlening van Woningbelang
- bestaande producten rondom wonen, welzijn en zorg
- nieuwe producten rondom wonen, welzijn en zorg
Uw mening zorgt ervoor dat wij betere producten en diensten kunnen bieden.
Wat is een klantenpanel?
Een klantenpanel is een groepsgesprek met een aantal klanten van Woningbelang. We praten dan over een thema. De groep bestaat uit een doorsnede van onze klanten. Zo zorgen we ervoor dat al onze klantgroepen vertegenwoordigd zijn in het klantenpanel. Dus:
- jongeren
- senioren
- alleenstaanden
- gezinnen
- tweepersoonshuishoudens
- mensen met een beperking
- enzovoorts
Praat u mee?
Wilt u meedenken met Woningbelang over haar producten en diensten? Dan kunt u zich opgeven voor ons klantenpanel. Deelnemers aan het klantenpanel worden gevraagd voor twee jaar deel te nemen. Het klantenpanel komt maximaal drie keer per jaar bij elkaar. U kunt zich opgeven voor een klantenpanel van Woningbelang door onderstaand formulier in te vullen en op versturen te klikken. Als u geselecteerd wordt uit de aanmeldingen krijgt u vanzelf bericht van ons.
terug |